Ceník evidence odpadů a ročních hlášení
Malá firma
- do 12 svozů* odpadů za rok
-
Za každou další provozovnu hlášení a evidence se slevou 50%
-
Zpracování průběžné evidence
- Podání hlášení do ISPOP
- Archivace hlášení a evidence po dobu 5 let
6000 Kč
Střední firma
- 13 až 24 svozů*
odpadů za rok
-
Za každou další provozovnu hlášení a evidence se slevou 50%
-
Zpracování průběžné evidence
- Podání hlášení do ISPOP
- Archivace hlášení a evidence po dobu 5 let
9000 Kč
Velká firma
- 25 až 100** svozů* odpadů za rok
-
Za každou další provozovnu hlášení a evidence se slevou 50%
-
Zpracování průběžné evidence
- Podání hlášení do ISPOP
- Archivace hlášení a evidence po dobu 5 let
12 000 Kč
* 1 svoz = odvoz odpadů v jednom dni, jednou odpadovou společností
** v případě vyššího počtu svozů než 100, je každý další svoz účtován sazbou 100 Kč za kus.
Podání ročního výkazu statistiky o odpadech a druhotných surovinách pro ČSÚ
Podání samostatně - cena dle počtu položekod 2000 Kč
Podání ročního hlášení o produkci a nakládání s odpady
Podání samostatně - cena dle počtu položek
od 2000 Kč
Podání hlášení do Integrovaného registru znečišťování (pouze nebezpečné odpady)
Podání samostatně - cena formou samostatné objednávky
od 1500 Kč
Podání hlášení do ISPOP agenda VODA
Podání samostatně - cena formou samostatné objednávkyod 2000 Kč
Podání hlášení do ISPOP - Ohlášení souhrnné provozní evidence (ovzduší)
Podání samostatně - cena formou samostatné objednávky
od 2000 Kč
Příprava bilance VOC
Bilanci je nutné přiložit k hlášení SPE pro vybrané zdroje
od 5000 Kč
Podání poplatkového přiznání
Formulář F_OVZ_POPL anebo F_VOD_PV Podání samostatně - cena formou samostatné objednávky
od 2000 Kč
Podmínky
Společnost Organizace BPO s.r.o., Skřipov 107, IČO 08147078
(dále jen Zhotovitel), poskytuje níže specifikované služby.
Objednatelem se stává fyzická nebo právnická osoba, která souhlasí s těmito podmínkami Zhotovitele (dále jen Objednatel).
Zhotovitel zajišťuje kompletní vytvoření, zpracování a odeslání ročního hlášení o produkci a nakládání s odpady podle zákona č. 541/2020 Sb. o odpadech a zákona č. 25/2008 Sb. o integrovaném registru znečišťování životního prostředí a integrovaném systému plnění ohlašovacích povinností v oblasti životního prostředí do Integrovaného systému plnění ohlašovacích povinností (dále jen ISPOP) v aktuálním znění.
Výběr balíčku: Objednatel má možnost si vybrat ze tří různých balíčků (Malá firma, střední firma, velká firma), podle počtu svozů odpadů za daný kalendářní rok ( 1 svoz = odvoz odpadů v jednom dni, jednou odpadovou společností s jedním IČO). V případě většího nebo menšího počtu svozů, než bylo ujednáno na základě objednávky bude fakturován balíček dle skutečného počtu svozů jak je uvedeno v ceníku nad tímto textem. V případě vyššího počtu svozů než 100 za rok, je každý další svoz účtován sazbou 100 Kč za kus. Každý balíček zahrnuje Zpracování průběžné evidence, podání hlášení do ISPOP, archivace hlášení a evidence po dobu 5 let.
Povinnosti
Objednatele: Objednatel má povinnost vyplnit veškeré požadované údaje a
zaslat veškeré podklady k vypracování ročního hlášení. V případě
chybného vyplnění údajů nebo poskytnutí chybných podkladů nese
zodpovědnost Objednatel. Objednatel má povinnost dodat
veškeré údaje nejpozději do 31. ledna následujícího kalendářního roku, za
který se roční hlášení zpracovává. Pokud budou podklady dodány později,
Zhotovitel nezaručuje včasné podání ročního hlášení do ISPOP. I toto
hlášení ale Zhotovitel zpracuje. Objednatel se dále zavazuje uhradit
Zhotoviteli cenu na základě faktury, která je stanovena podle aktuálního ceníku. Bez
uhrazení ceny nebude hlášení zpracováno a odesláno do ISPOP. Veškeré podklady pro vedení evidence budou zasílány pravidelně a výhradně na email odpady@obpo.cz
Povinnosti Zhotovitele:
Zhotovitel se zavazuje zpracovat veškeré dodané podklady v co nejkratší
době, nejpozději do 10 pracovních dnů od uhrazení částky za zpracování. V
případě, že jsou jasně a zjevně dodané špatné podklady, je povinen
kontaktovat Objednatele, který je povinen dodat správné podklady nebo doplnit či vysvětlit dodané
podklady. Zhotovitel nezodpovídá za chyby uvedené Objednatelem. Hlášení prostředníctvím ISPOP může Zhotovitel podat pouze a výhradně na základě plné moci Objednatele, v případě neposkytnutí plné moci Zhotovitel není oprávněn provést podání ročního hlášení do ISPOP. Vzor plné moci je k dispozici pod tímto textem.
Fakturační údaje: Fakturace za zvolené služby bude prováděna vždy v měsíci listopadu za daný kalendářní rok, na základě vystavené faktury Zhotovitele, splatnost faktur je 30 dní. V případě nezaplacení faktury za daný kalendářní rok nebude hlášení zpracováno a odesláno do ISPOP, nebude předána průběžná evidence a data nebudou archivována. Fakturace probíhá výhradně elektronicky prostřednictvím emailu fakturace@obpo.cz
Zhotovitel i Objednatel se zavazují k mlčenlivosti o všech informacích, které souvisí s provozem zhotovitele i Objednatele.
Objednatel
souhlasí se zpracováním svých osobních údajů Zhotovitelem ve smyslu
zákona o ochraně osobních údajů zákona č. 101/2000 Sb. Zhotovitel se
zavazuje zabezpečit ochranu osobních údajů a dalších dat poskytnutých Objednatelem. Zhotovitel se zavazuje, že veškeré informace o Objednateli
a jeho data neposkytne žádné třetí straně s výjimkou údajů povinných pro
ohlášení do ISPOP nebo ČSÚ. Osobní údaje Objednatele budou použity pouze za
účelem zpracování objednaných služeb a pro komunikaci s Objednatelem.
Objednatel
souhlasí, že bude Zhotovitelem kontaktován emailem nebo telefonicky, prostřednictvím poskytnutých údajů. Objednatel prohlašuje, že tyto zprávy nejsou
nevyžádanou poštou - spam, ani nevyžádaným telefonickým hovorem.
Objednatel
se zavazuje, že bude na emailové dotazy odpovídat co nejrychleji a se
Zhotovitelem bude dle svých možností co nejlépe spolupracovat. V
případě, že Objednatel nebude včas odpovídat na emaily nebo telefonní hovory, Zhotovitel
nemůže garantovat včasné podání ročního hlášení anebo dalších služeb.